MİLAS SEMİHA ALTUNKAN İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ OKUL AİLE BİRLİĞİNDEN İLANDIR.
1-İHALE EDİLECEK KANTİN
BULUNDUĞU İL-İLÇE |
MUĞLA/MİLAS |
OKULUN ADI |
SEMİHA ALTUNKAN İLKOKULU |
ÖĞRENCİ SAYISI |
904 (DOKUZYÜZDÖRT) |
KANTİN YERİ M2’ Sİ |
20 YİRMİ) |
KİRALAMA SÜRESİ |
5 YIL |
KANTİN DURUMU |
AKTİF |
İHALE ŞEKLİ |
SÖZ KONUSU OKUL KANTİNİ 08.09.1993 TARİHLİ VE 2886 SAYILI DEVLET İHALE KANUNU’NUN 35/d ve 51/g MADDESİ GEREĞİNCE PAZARLIK USULÜ İLE KİRAYA VERİLİR VE KİRALAMADA TARAFLARCA SÖZLEŞME DÜZENLENİR. |
İHALENİN YAPILACAĞI YER |
MİLAS İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TOPLANTI SALONU |
İHALE TARİHİ VE SAATİ |
29 MART 2024 CUMA GÜNÜ, SAAT 11.00 |
TESİS MASRAFI |
- |
(2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI) MUHAMMEN BEDELİ (9 Aylık Kira Bedeli) |
115.000,00 TL (YÜZONBEŞBİNTL) |
GEÇİCİ TEMİNAT BEDELİ |
3.450,00 TL (ÜÇBİNDÖRTYÜZELLİTL) |
2-İHALEYE KATILMA ŞARTLARI
3-İHALE KOMİSYONUNA VERİLECEK BELGELER
a. İkametgâh belgesi (Nüfus müdürlüğünden ,e-devletten veya muhtarlıktan son bir ay içerisinde alınmış olacak.)
b. TC Kimlik fotokopisi ve Nüfus cüzdanı sureti (Nüfus Müdürlüğünden veya e-devlet üzerinden alınması)
c. Sabıka kaydı belgesi (Süresi 6 ayı geçmemiş olacak.)
d. Sağlık raporu (boğaz kültürü, akciğer grafiği ve gaita)(Aslı) (herhangi bir sağlık kurum ve kuruluşundan son altı ay içerisinde alınmış olacak)
d. Başka kantin işletmediğine dair yazı. (Milas Esnaf Odasından alınacak)
e. İhalesi yapılan okulun servis taşımacılığını yapmadığına dair yazı. ( Okul müdürlüğünden alınacaktır.)
f. Kantin kiralama ihalelerinde isteklilerde, 5/6/1986 tarihli ve 3308 sayılı Mesleki Eğitim Kanunu hükümlerine göre kantin işletmeciliğinden alınmış ustalık belgesine veya kantin işletmeciliğinden alınmış iş yeri açma belgesine sahip olma şartı aranır. Ancak isteklilerin hiçbirinde yukarıda sayılan belgelerin bulunmaması durumunda Ağırlama ve Gıda, Ağırlama ve Gıda Teknolojisi, Aile Ekonomisi ve Beslenme, Aile ve Tüketici Bilimleri, Aile ve Tüketici Hizmetleri, Aşçılık, Besin Kontrol ve Analizleri, Besin Teknolojisi, Beslenme ve Diyetetik, Beslenme ve Ev Yönetimi, Ev Ekonomisi, Ev İdaresi, Ev Yönetimi-Beslenme, Ev Yönetimi Eğitimi, Gastronomi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları, Gemi Aşçılığı, Gıda Bilimi ve Teknolojisi, Gıda Mühendisliği, Gıda Kontrolü ve Analizi, Gıda Teknolojisi, Kurum Beslenmesi, Mutfak, Mutfak Sanatları ve Yönetimi, Pasta ve Tatlı Yapımı, Pastacılık, Pastacılık Tatlıcılık ve Şekerlemecilik, Servis, Servis Hizmetleri, Yiyecek İçecek Hizmetleri, Yiyecek İçecek İşletmeciliği Programı/Bölümü/Alanı/Dallarından birine ait Mesleki Eğitim Kanunu hükümlerine göre alınmış ustalık/iş yeri açma belgesi, mesleki ve teknik ortaöğretim diploması, ön lisans/lisans diploması, kantin işletmeciliğinden alınmış kalfalık belgesi veya hayat boyu öğrenme kurumları tarafından verilen kantin işletmecisi kurs programı kurs bitirme belgesine ya da 8/2/2007 tarihli ve 5580 sayılı Özel Öğretim Kurumları Kanunu kapsamında açılmış kurslardan alınan kantin işletmecisi kurs bitirme belgesine sahip olma şartı aranır.
g. İhaleye katılacaklardan Esnaf odasından adına ihaleden men yasağı olmadığına dair belge (Milas Esnaf Odasından alınacak Aslı)
h. Milas Mal Müdürlüğünün Ziraat Bankası Milas Şubesi nezdindeki TR 30 0001 0002 0500 0010 0057 02 IBAN Nolu " TC BAŞB. HAZİNE İÇ ÖDEMELER SAYMANLIĞI Hesabına, kiralanacak okul kantininin ismi ve katılımcının adı soyadı belirtilmek suretiyle yıllık muhammen bedelin %3 ü kadar geçici teminatın yatırıldığına dair banka dekontu
ı. İlgili tarafından onaylı İhale Şartnamesi ve Taahhütname (İhale üzerinde kalması ve vazgeçmesi halinde 1 aylık kira bedelini ödeneceğine dair taahhüt eder.)
i. Vekaleten ihaleye katılım halinde gerçek kişiliği temsile yetkili kişinin adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname.
j. Vergi Borcu Yoktur Belgesi .(İhale tarihi itibari ile son bir ay içinde (30 gün) alınmış olması zorunludur.)
k. SGK Borcu Yoktur Belgesi.(İhale tarihi itibari ile son bir ay içinde (30 gün) alınmış olması zorunludur.)
l. İhaleye katılmak isteyenler istedikleri takdirde okul kantinini mahallinde görebileceklerdir,
m. Elektronik müracaatlar kabul edilmeyecektir. İhaleye katılmak isteyen gerçek kişi katılımcılar evraklarını hazırlayarak ihalenin yapılacağı 29.03.2024 günü saat 11.00’a kadar kapalı zarf içerisinde İhale Komisyonuna elden teslim edeceklerdir. İstenen belgelerin asılları dosyaya konulacaktır, fotokopileri ve noter tasdikli evraklar kabul edilmeyecektir.
İlan olunur.